I want my Supra!

2009.09.16. 16:24

Supra Suprano Hi - A cipő amiben minden benne van amire vártam: Magas szár, tépőzár, színes talp és nem is akármilyen szinek hanem a kedvenceim - fekete, lila, ciánkék. Szerelem első látásra, imádom.

Nem hittem a szememnek mikor megláttam. Elkezdtem utánanézni mi merre hány méter, hol lehet kapni és nem mondom hogy meglepett de azért csalódtam kicsit, mikor kiderült, ezt a modellt nem forgalmazzák Magyarországra, csak ugyanebböl a tipusbol egy pirosat (ami a hivatalos honlapra ki sincs téve annyira ronda - dehát ezeknek az is jó - gondolhatták a marketingesek). Az sem kifejezetten olcsó, 38 ezer forint, amit a feketéért még ki is fizetnék, ugyhogy megnéztem külföldről mibe kerülne beszerezni ezt a remekművet. Kiderült, - és itt viszont meglepődtem - hogy egy angliai üzletben, átszámolva csak 28 ezer, és ha hozzáadom az 5000 forintos kiszállítást, akkor is marad még fagyira bőven.

Egyébként ezen és az említésre is méltatlan piroson kívül még regeteg féle színben kapható ez a modell, a honlapon egy kék-fehér és szürke-zöld kombináció láthaó. De többféle különleges kiadással találkozhatunk már egy egyszerű google keresés alkalmával.

A Supra honlapja: www.suprafootwear.com/

Szerző: Bombat

Szólj hozzá!

Címkék: supra cipő

A bejegyzés trackback címe:

https://mindmurder.blog.hu/api/trackback/id/tr611386531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása