Ezen a héten 5 ruhadarabot mutatunk nektek ami még a kevésbé kiművelt geeklányok szívét is megdobogtatja, de az biztos hogy hordani csak azoknak ajánlott, akik már rendelkeznek egy kellően szilárd egzisztenciával.

 

KEDD

Pár évvel ezelőtt a Hajós utcában egy kirakodóvásáron megálltam egy standnál, ahol legofigurából készült kulcstartókat árultak. Beszédbeelegyedtem a sráccal, aki árulta őket és elmondta, hogy ő készítette a figurákat. Ahogy körbenéztem láttam, hogy nem csak kulcstartó van legoból, hanem kitőzők, fülbevalók, és gyűrűk is. A srác neve Lakó Ákos, a boltját pedig Redasternek hívják.  Rajta láttam először ezt a Nintendos övet,  amit szintén ő készített, és az ő honlapján be is lehet szerezni, bár ahogy nézegettem nem működik túl jól a webshop, így inkább érdemes személyesen megkeresni. Szinte minden fesztiválon és nagyobb budapesti rendezvényen megjelenik. Az öv SEGA kivitelben is kapható, és kitudja még mi másban de szerintem rendelésre is csinál akármilyet. Még mindig Legokkal foglalkozik, de már bővült a kínálata bakelit és darts fülbevalókkal is. Take a look: redaster.com/

Egyébként egy Chewbaccás kulcstartót vettem tőle aznap, egy évvel később pedig a barátaim hoztak egy Batmanest.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindmurder.blog.hu/api/trackback/id/tr551391474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása